Sizi Rahatlatacak 30 MUTLU Hayvan

Sizi Rahatlatacak 30 MUTLU Hayvan

sizi mutlu edecek hayvanlar

Kötü bir günde misiniz? Dünyanın halinden bıktınız mı? O zaman gününüzü güzel geçirmenize bir adım olabilecek bu hayvanlara bir göz atalım.


Buraya her gün gelir ve ona bir öpücük verdikten sonra buradan ayrılır.

sevimli kedi

Birinin ineği üzerime doğru yürüdü ve bacaklarımın üstüne yatıp uyudu.. Şimdi hareket edemiyorum.. Uyanacağından korkuyorum..


Kendini hiç aynada görmemişti, bu yüzden ona ne kadar yakışıklı olduğunu söyledim şimdi günde 20 kez aynaya bakıyor ..


Taş koleksiyonu yapmayı seviyor..


Ne yapacağınız konusunda hiç bir fikriniz yokken biri yardım etmeye çalışır işte..


Yolculuğa çıkmadan önce ya bizi de götür ya da sende gitme diye bakan kediler.


Herkesle dost olduğumuz zamanlar.


Güzel olduğunu söylemeden öncesi ve sonrası.


Uzay gemisi için yeni parçalara ihtiyacı var. Su samurları ülkesine gidecek.


Yeni biriyle tanıştıktan sonra.


Sevimli dostumuzun bir planı var.


Fotoğraftaki en fotojenik kişi tabi ki de benim.


Diğer köpekler parkta koşup oynarlarken o bir insanla beraber kitap okuyordu.


Üzgün olduğum bir gün köpeğim dışarı çıktı ve bana bir şeyler bulmayı denedi. Sonra bir çam kozalağı ile geri döndü.


Kedimiz özel yerlerini sırt üstü uyusa bile gizler, çok terbiyelidir.


Anneniz size giysiler aldıktan sonra dış görünümünüz bu hali alır ve sonrasına çok yakıştığını söylerler.


Kedi barınağını kuran köpek dostumuz.


Köpeğim havai fişekten korktu, sonra kedim de onun yanına gidip sarıldı. Hayvanlık bu olsa gerek.


Af edersiniz oğlumu gördünüz mü?


Yeni bir arabayla birlikte hediyesi.


Yazı moralinizi düzelttiyse takip etmeyi unutmayalım lütfen.


Galiba kedimle evleneceğim.


Burun akıntısını duyunca bana peçete getiren köpeğim.


Bu kız ve köpeği yeni doğum yapan anne keçi ile yavrusunu soğuktan kurtarırlarken.


Gizlice ona baktım ve hemen beni gördü.


Babam sincaplara yılbaşı hediyelerini verirken.


19 yaşında ve hala gezmeyi seviyor bu yüzden vagonunda yorulmadan geziyoruz.


Merhaba kara köpeği ben de su köpeğiyim.


Fareme daha pozitif olması için Ratatouille'u izletiyorum.


Bebek karıncayiyen sinirli bir şekilde balonun nerde yapılacağını sorarken.



Bu yazımıza da bir göz atın >>> Dünyadaki En Ünlü 10 Efsanevi Yaratık
Bu yazımıza da bir göz atın >>> Korkunç Hikayelere Sahip 10 Sıradışı Fotoğraf

Video olarak izleyebilirsiniz ve kanalımıza ziyaret edebilirsiniz; http://goo.gl/Ub8hz8


Yorumlar

Popüler Yayınlar